Ako pripraviť marketingovú stratégiu s využitím projektového prístupu

  • Iveta Orbánová a Gabriel Tóth
  • 26.2. • 26.3. • 23.4. • 28.5. vždy od 13:00 do 17:00
  • 100 € jednorazovo alebo 4 x 30 €
  • Online školenie s praktickými zadaniami
  • Rezervovať
    Rezervovať

    Lektori

    Gabriel Tóth

    CEO a spolumajiteľ komunikačnej agentúry New School Communications a startupu elv.ai. Predtým 10 rokov pôsobil na komunikačných oddeleniach veľkých korporácii a mal to šťastie absolvovať viacero zahraničných stáží a kurzov, napríklad na Georgetown University vo Washingtone.

    Iveta Orbánová

    Certifikovaná projektová manažérka, mentorka a HR odborníčka s bohatými skúsenosťami v neziskovom aj súkromnom sektore. Špecializuje sa na manažment a rozvoj ľudí, vrátane práce v multikultúrnom prostredí, diverzitu a sociálnu inklúziu, e-learning a inovatívne vzdelávacie metódy, osobný a kariérny rozvoj, a dizajn služieb a procesov.

    Pre koho je kurz určený?

    Kurz je ideálny pre marketérov, projektových manažérov a všetkých, ktorí chcú spojiť efektívny marketing s projektovým riadením v neziskovom sektore.

    Program kurzu

    Stratégia a projektový manažment

    Pozrieme sa na východiská a aktuálne trendy v oblasti, zanalyzujeme konkurenciu a identifikujeme našu cieľovú skupinu. Naučíme sa základy projektového manažmentu vrátane plánovania, Ganttovho diagramu a riadenia rizík. Toto stretnutie položí pevné základy pre vašu kampaň.

    Kreatíva a projektové míľniky

    Vybudujeme základnú ideu kampane, sformulujeme kľúčové posolstvá a navrhneme hero obsah. Definujeme projektové míľniky a vytvoríme mapu zainteresovaných strán pre efektívnu spoluprácu všetkých účastníkov.

    Distribúcia a projektová koordinácia

    Vytvoríme stratégiu kampane, vyberieme vhodné komunikačné kanály a zostavíme mediaplán. Nastavíme systém projektovej koordinácie a kontrolné body pre sledovanie postupu kampane.

    Meranie, vyhodnotenie a projektový reporting

    Naučíte sa definovať KPIs, správne merať výsledky a pripravovať reporty. Osvojíte si techniky projektového reportingu a spôsoby vyhodnocovania úspešnosti kampane z marketingového aj projektového hľadiska.

    Rezervovať

    Máte na nás otázku?

    Laura Blažeková

    laura@bystriny.sk